Like two atoms in a molecule, inseparably combined.

ikväll var jag på fysiken för tredje gången den här veckan. i måndags var jag på bodycombat och i tisdags stod jag på crossen och förberedde mig på ett benpass. fast sen hände nåt med mitt knä efter tredje böjsetet. så gav upp och åkte hem. igår var det teoretisk kemi-dugga och jag har ärligt talat ingen aning om hur den gick. förhoppningsvis bra, även om jag antagligen deriverade helt galet. sen på kvällen, efter att ha pratat en del om det, hittade jag "fifty shades of grey"på piratebay. så nu ska jag mala, fast på datorskärmen. det kommer bli en fin tentaflykt. apropå tenta så är det oceaner med tid kvar. vi räknade klart sedimenteringen idag och tentan är om en hel vecka! jag antar att det blir teori imorgon, och kanske lite tentaräkning. men det känns fortfarande lite tidigt för det. jag tänker verkligen bara fokusera på sepen. kvanten kunde jag (fortfarande) inte bry mig mindre om. på riktigt. eftersamtalet får gå som det går, jag borde väl ändå vara "garanterad" trea? men sep, det är kul på riktigt! så ikväll firade jag med afro power dance. fast det var tråkigt och inte alls lika bra som sist. så jag var knappt svettig och försökte mig ännu en gång på knäböj. det gick kass nu också, jag förstår inte. så jag får väl vila benen nån vecka och fokusera på armar och kondition. i helgen blir det dock bara plugg. jag vet inte om jag ser fram emot det. när vi gick genom maskinhuset till bulten ville jag mest bara dricka öl, allt hellre än en veckas konstant hets-tentaplugg. välkommen till chalmers torsdag lv7!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0