ledset.

min hals är ledsen. jättejätteledsen. och de senaste, säg 48h, har jag spenderat nästan all min vakna tid med kvantfysikinlämningar. jag HATAR det. och jag är sjuk. ikväll insåg jag att jag har feber också. jag har sen jag kom hem legat under täcket, druckit te och kollat på olika serier. nya avsnitt av new girl och hart of dixie och sen tittade jag på "torka aldrig tårar utan handskar". fin och sorglig och sann. allt bara.
 
jag är verkligen inte mitt bästa jag längre. jag är trött, sjuk, ledsen. allt. när att gå till kåris på lunchen är dagens höjdpunkt vet man att något är fel. det känns inte bra längre. och det är mörkt när man går upp för att åka till skolan. jag är så evinnerligt less på allt just nu. crap.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0