ET-raj.

jag orkar inte. de senaste et-rajen har slutat dåligt, varför skulle det här vara ett undantag? kvällen började åtminstone bra med sushi och sen hängde vi hos dalbin och lyssnade på bra musik och hade det allmänt gött. sen gick vi till gastown och efter en stund vidare till kajsabaren. sen försvann simon och vi gick tillbaks igen och allt sög hela tiden. jag blir så trött. inte för att dagen nu har varit så jävla mycket bättre. jag har iaf städat lite, dammsugit och sådär. förberett mig mentalt för lp2. och käkat pizza. just nu längtar jag bara till fredag så jag äntligen får träffa min mamma. jag saknar ihjäl mig efter henne och jag kan inte vänta på att få åka härifrån ett tag.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0