don't look back into the sun.

igår var det muggpub. jag målade en fin mugg, finare än de två tidigare, åtminstone. lyckades få till sandra och vår kaos-logga riktigt bra. dock var nog loka och banzo de mest ambitiösa för i år när de gjorde varsin floff-mugg. de är så duktiga våra små barn. sen drack jag ganska mycket öl och capsade en del innan jag drog till gasquen. där var allt på riktigt åt helvete. jag är så brutalt jävla trött på att gråta hela tiden. trött på att bli lämnad. trött på allt. allt. så jag åkte hem "tidigt" när jag kände att jag skämt ut mig tillräckligt. imorse vaknade jag lagom bakis och var ändå i skolan vid elva. det var en sep-dag. jag räknade lite extraktion och det klickade och sen gjorde jag lite sammanfattning innan jag drog nu. en lugn hemmakväll. min feber ger inte med sig och jag ligger under täcket och fryser, fullt påklädd. jag vet inte om mitt tillfälliga mentala tillstånd på nåt sätt uttryckt sig i min fysiska hälsa. jag mår så jävla dåligt. jag orkar liksom inte mer nu. allt är crap. jag vill kunna träna och vara glad och att nånting för en gångs skull ska lösa sig och vara bra i mitt liv.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0