Dom skulle tänka sig för om dom förstod.

igår var det en fantastisk kväll. efter en heldags sep-teori med valstorkar och massa kul åkte vi hem till hanna och gjorde fisksoppa, bröd, aioli och chokladmousse. det mesta blev en aning misslyckat, men när vi delat en box vin på fem pers på dryga timmen var stämningen hög och alla fnissade som små tonåringar igen. fina fina vänner. jag kommer sakna att vara en del av kf10 sen.
 
imorse var jag i skolan vid tio. vi gjorde resterande teorin och var en sväng på 4-gott. det är nästan okej i tentaveckan när det ändå är lördag? imorgon är det träning igen som gäller. sen teoriade jag själv en del också. vi måste lära oss typ tio torkar, några indunstare, några olika filter och lakningar. jag dör. sån typ av nöt-teori är bara hemsk. efter åtta timmars teori var jag rätt slut och åkte hem. jag är ensam en lördagkväll och har kollat igenom veckans big bang. så tvättar jag. kan det bli mer sorgligt? för övrigt är billie inställt på lördag, så vi "måste" gå på et-raj. egentligen är det enda jag vill att vara full. dricka öl. glömma den här läsperioden. men jag ska omvända den känslan till motivation. tentan är långt borta, men samtidigt så få dagar kvar. jag ska acea den här jävla tentan. jag vet att jag kan, och framförallt så förtjänar jag det nu.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0