classy.

jag dör. på riktigt. jag tror och hoppas att tentan faktiskt gick vägen i torsdags. efter det gick vi och käkade sushibuffé och det var ungefär hur nice som helst. sen åkte jag hem och sov innan det var lite fest i dalbins källare. vi spelade biljard och drack öl. sen kom resten av klassen och lite bt och massa elektro. och sen bara försvann tiden, som den alltid gör. det är skönt att fira tre dagars höstlov. sen var jag självklart bakis igår. som man alltid blir. men jag peppade till och vi träffades hemma hos carl och gick och handlade och lagade mat, drack massa vin och beställde porslin och gjorde bordsplacering. framåt kvällen var åtminstone göras och carl ganska packade, medan jag och malin tog det lugnare av bakisskäl. sen hamnade vi i hubben och ännu senare i festurummet. då nånstans blev jag full istället. nånstans på vägen har jag både supit bort vantar och hörlurar. hörlurarna märkte jag inte ens att de var borta innan jag skulle åka hem imorse. men de lär väl ligga i festurummet, min plånbok hade tydligen ramlat ur min väska också men björn hittade den.
 
snart borde jag bli pepp igen. mitt huvud pulserar fortfarande. fast jag lagar mat. men jag måste nog troligtvis duscha och sånt, men sen! et-rajet kommer nog bli nån form av avsked också. jag ska säga hejdå till mitt älskade kf10.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0