'Cause I know my weakness, know my voice and I'll believe in grace and choice.

idag var faktiskt en riktigt bra pluggdag. jag gick upp och åkte till fysiken på morgonen och var i skolan vid tio. idag har jag hunnit lära mig lite apparatur och räknat nästan en tenta. jag hade flow när folk började droppa av på kvällskvisten. jag gick vid nio. på bussen hem ångrade jag mig. tentaångesten kom på riktigt då. tänk om jag kuggar igen. jag har inte tagit en tentjävel sen januari. det är dags, det är min tur nu. jag kan torkarna. jag kan indunstarna. det sista jag gjorde innan jag gick hem var att lösa en filteruppgift som en boss. jag kan det här. är det någonting jag verkligen förtjänar så är det det här. jag önskar bara att livet var lite mer på min sida då och då.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0