To die by your side, well, the pleasure, the privilege is mine.

hela förra veckan var jag sjuk, typ dog lite. nu är jag mest rosselhes och låter lite mysko, men annars är det lugnt. helgen var aktiv med omsitts i fredags. vi handlade och preppade och väntade ut pateter och sittande. tyvärr failade tipspromenaden och allt blev inte alls som vi tänkt oss, men till slut hamnade vi ändå på gasquen, en timme innan stängning. jag hängde lite med ccc-asparna och när de drog på efterfest till källarn åkte jag hem med sista bussen. på lördagsmorgonen gick jag upp och städade. igen. jag hade dammsugit i fredags, men när jag kom hem i byxor dumpade jag dem bara på golvet och det blev en fin grushög. så jag var tvungen att dammsuga en gång till och diska osv. sen kom pappa och susan och vi fikade och skulle sen sätta upp lite tavlor. fast pappa hade glömt slagborren hemma så vi fick åka till christer och låna hans. det blev en sväng på stan på eftermiddagen och jag fick en ny kjol och en kuvertväska. mycket bra, och lite ångest. sen åkte vi ut till ytterby igen och käkade middag och jag snackade med björn. bra helg!
 
idag dog jag måndagsdöden, som alltid på lincolns föreläsningar. sen försökte jag plugga lite transport och sen drog jag och handlade och har lagat mat och sådär. jag kommer bo i skolan den här veckan. valberedning imorgon, onsdag OCH torsdag. kajsis och lovisas fest på fredag och tacksitts på lördag. det kommer bli bananas!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0