Här har du en av alla nätter på jorden.

jag vaknade upp i morse med världens ömmaste hals. gjorde frukost och fick slänga allt. jag kunde inte svälja annat än vatten. värt? nu ikväll har det blivit lite bättre. jag funderade först på att inte alls gå till skolan, men sen var det föreläsning istället för demo och det gjorde det hela mycket mer värt. sen satte jag mig i gt och började på värmen. micke skällde på mig och tyckte att jag skulle sluta flykta från teorin. men det är ju sååå tråkigt med teori! på lunchen tänkte jag försöka mig på en femma. efter att noggrannt ha kollat igenom min tenta insåg jag att jag fått två extrapoäng. jag hade nämligen inte svarat på alla frågor, men ändå råkat kryssa för alla. så jag fick dubbel poäng. så egentligen var jag visst tre poäng från femma, men vad gör väl det? jag kunde inte vara nöjdare! hoppas bara jag kan vinna transporten så som jag vann saten. sen åkte jag hem. köpte glass. jag har druckit massa te med honung och ätit glass och faktiskt pluggat lite teori. renskrivit och förstått härledningarna för rörströmning. och JA! det är precis exakt så exalterande som det låter.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0