för-fas.

igår ställde vi upp för våra barn och höll i en station på snoks aspning. vi körde sprit eller vatten, denna fantastiska lek. under tiden drack vi slots och lyssnade på kaos-låten. adam och häks-tjejerna skulle på pr-kalas, men var både sena dit och kom snabbt tillbaks igen. kvällen avslutades på gasquen i byxor. det var en bra gasque för att vara mitt i veckan. bara föreningsfolk och sådär. jag tror att jag skötte mig, för en gångs skull. pratade med fredrik igen och det var typ det bästa på hela kvällen. sen insåg jag plötsligt att klockan var kvart i ett och fick jäkligt bråttom. kom till chalmershållplats i lagom god tid, en hel minut till godo. att jag ens stressade! men det var en bra kväll och jag var alldeles för trött och bakis för att ta mig upp till demon. istället satt jag sen och räknade transport ensam i ett grupprum utan fönster på trean. inte alls deprimerande. nu har jag räknat alla ordinarie uppgifter på impulsen och ska bara göra de sista blandade uppgifterna. när jag kollade planeringen visade det sig att jag alltså gjort halva nästa veckas uppgifter också. jag är i fucking FÖR-FAS. när hände det?!
imorgon blir det baklängesphadergruppssittning och troligtvis gasque. jag är pepp på helg!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0