Even if things get heavy, we'll all float on.

pubrundan var bra. jag tränade på dagen och sen åkte hem och sen var det nån form av för-sammankomst hos maria. efter några öl gick vi till chalmers och började på kajsa. det var nice, dock rätt mycket folk. sen gick vi vidare till hubben, kfkb, gasquen och avslutade kvällen på winden. sen gick jag till örgryte i ösregnet och stormen runt fyra. jag var definitivt pigg och glad när jag satte mig på tåget till norrköping vid lunch dagen därpå. men det var gött att somna och sen bli mött av mamma och kramas. jag har verkligen saknat henne. vi hade en lugn hemmakväll och åt gott. på lördagen gick vi på stan och jag kom hem med en ny kjol och fem par strumpbyxor, ungefär en dryg vinterförbrukning. på kvällen åt vi oxfiléplanka (!!!) och såg nya bond-filmen. mumma på båda sakerna. när jag kom tillbaks hem i söndags bar det snabbt av till skolan för transport- och elplugg. mest el, faktiskt. jag räknade snabbt igenom lv1-transporten. borde dock VERKLIGEN ta tag i den här veckans uppgifter också. men jag skjuter på det till efter duggan...
 
den här veckan har mest bestått av ångest över elen, transporten, kemin, atkk. det mesta. imorse var jag på gymmet för första gången sen i torsdags. hundra knäböj innan frukost. jag kommer inte kunna gå på flera dagar. igår var jag med kajsis, peter, maria, saudi med flera och såg senaste batman också. jag borde verkligen inte sväva ut med min ekonomi mer nu. jag ligger på stabila femtonhundra att ha resten av månaden. mitt kylskåp är tomt. min frys är snart tom. det verkar som att det kommer bli en bra läsperiod.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0