där SAT den!

Måndagsmorgonen började på gymmet, strax innan åtta. Efter fyrtio minuter på crossen var jag svinsvettig och mer andfådd än vanligt och orkade inte bränna på. Så jag körde lite mage och gav upp och gick till skolan. Två timmar av att Lincoln skriver på tavlan och jag själv mest kollar facebook och instagram. Blää. Efter lunchen satte jag mig i gastown och räknade klart den sista impulsen och lånade och kopierade Saudis anteckningar med härledningarna jag missat. Sen sa Malin att tentan äntligen kommit. Jag hade visst fått mail utan att märka det!
 
Kurs: KAA095 Separations- och apparatteknik
Prov: 0104 Tentamen
Poäng: 6.0
Betyg: Fyra
Skrivningspoäng: 39
 
AAAAAAAAAH! Ett poäng från femma! Det här är helt sjukt. Min första fyra (ALA A räknas inte) och jag har nästan femma? Det är granskning imorgon. Jag ska se vad jag kan göra.
Ikväll har jag hängt hos Robert och tittat på film. Jag tänker att jag får fira i helgen. Då kommer pappa och Susan hit!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0