you had me at hello.

Igår var det KAOS-11's sista pr-kalas. Vi förfestade i skrubben, som vanligt, men nu var vi fulltaliga av båda åren. Fantastiskt och fint! Efter ett oräkneligt antal floff gick vi till snok och fick rödvin och satt postvis och allt var roligt. Sen spårade det lite och så vitt jag vet var alla i mitt år väldigtväldigt fulla. Som vanligt. Sen tänkte jag ta sista bussen hem, men ångrade mig. Imorse hade jag ställt klockan så jag skulle kunna ta mig upp till åtta. Jag vaknade och var aspigg. Sen insåg jag att jag fortfarande var full och somnade om i två timmar. Sen var jag bakfull näta gång jag vaknade... Det var iofs tur att jag inte gått upp till åtta då föreläsningen tydligen börjat vid nio. hade jag varit där en timme för tidigt hade jag seriöst skjutit mig själv! Under föreläsningen sen satt jag och Dalbin och pusslade ihop kvällen. Man vet att det varit en synnerligen bra kväll om frågan för dagen är "vafan hände igår"! Resten av dagen har jag mest bara varit bakis. Vi redovisade reglerinlämningen och sen har jag pluggat ännu mer ETM-teori. Imorgon och fredag blir det reglerfest och ETM i helgen. På måndag smäller det. Och på onsdag får jag sommarlov. Som jag längtat!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0