What's broken can always be fixed, and what's fixed will always be broken.

alldeles strax ska jag sova. det har varit en rätt bra måndag. vi hade ytterligare en ny vikarie i regleren. mer förvirrad kille får man ju leta efter. om klassen lärde honom göra ordentliga rho efter säkert minst sju år på chalmers...! sen pluggade jag regler resten av dagen efter en sista repetitionsföreläsning i ETMn. jag försöker verkligen verkligen ignorera min ångest och försöker samtidigt intala mig att jag kommer fixa det här. imorgon ska jag pallra mig till skolan till åtta och diskutera teorifrågor med hannis och peter och dem. jag ska nog börja plugga med dem igen. det går bra då.
imorgon är vårt absolut sista pr-kalas. det ska bli kul. och sorgligt. och jag har sannerligen inte tid att bli full och framförallt bakfull. jag ska fixa mina tentor. ATT jag ska! jag har bestämt mig för att orka och inte ge upp. för första gången på ett helt år.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0