Ni kommer tro det snöar, men det är när jag dör, men det är min aska kompis, och det är helt andra färger.

igår blev det fest igen. vi hamnade hemma hos barto på volrat tham. bt hade haft sin sista tenta och firade. sen gick vi till gasquen och gled före halva monsterkön, men hann ändå bara vara där i kanske en halvtimme innan det stängde. först när jag sprungit och hunnit med sista bussen slog alkoholen som värst på mig. jag hade dessutom gjort popcorn när jag kommit hem, men jag minns inte hur. värt. och idag vaknade jag kalasbakis och mötte bengt på stan för en shoppingtur och massa prat. sen fikade jag även några timmar med min kära kusin och pratade om ditt och datt. härligt! väl hemma igen inser jag att jag ju skulle åkt till chalmers för att påbörja projekt tömma skåp, så jag får helt enkelt åka iväg och ta med mig ett lass. sen jag kom hem igen har jag börjat med sommarmatten (som förövrigt min telefon autocorrectade till sommarstugebebyggelse, dafuq?!). jag vill bli klar med den så fort som möjligt egentligen. det kan vara bra att slippa ha den att tänka på sen. det är ju inte direkt svårt...

imorgon är det sommarbuffé. det kommer bli ungefär asnice!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0