Ljuset växlar till neon, sekundrarna blir till ljud.

jag hetsäter popcorn med massa massa salt. jag är uttorkad, minst sagt. det var på riktigt så jävla längesen jag mådde SÅHÄR dåligt av vätskebrist. vi spenderade dagen/eftermiddagen i slottsskogen och ganska så mycket alkohol och väldigt lite vatten inmundigades. sen skulle jag hem och svira om. jag kom inte mycket längre än så. ack, detta bakslag.

i onsdags var reglertentan. jag blev så. jävla. fistad. igen. så jag tyckte inte att jag var värd sommarlov utan var bitter. sen köpte jag sushi och började dricka öl med LN och company och sen blev jag liksom mindre och mindre bitter. kvällen avslutades på morris takterass vid ullevi med grill och fantastiskt trevligt sällskap.
igår gjorde jag inget spec, mer än möjligtvis nån timme på gymmet. sen shoppade jag lite också. nya träningsskor och lite annat välbehövligt. imorgon ska jag gå upp och träna också. och mmina popcorn är slut nu. åh, ångest...!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0