hey girl, what you doing?

jävla pisstenta. jag som tyckte jag kunde det. och enorm tidsbrist. ingen lämnade salen innan det var fem minuter kvar. på riktigt. åh, jag blir så trött. det här var ju tänkt att vara den lätta av de två. och hur bra gick det?! skönt att jag inte var ensam om att vara bitter, åtminstone. jag och dalbin tröstade oss med sushi och sen pluggade vi utomhus i solgasset. jag är snyggt illröd på högeraxeln och lite mer rosa på vänster. vi unnade oss lite glass också, för andra dagen i rad för min del. efter helgen blir det slut på onyttigheterna. och typ imorgon, alternativ torsdag, drar min varannandagsträning igång. det krävs bara lite disciplin, jag menar, tid kommer jag ju ha gott om!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0