för en sekund.

jag var så trött i fredags att jag spenderade kvällen hemma med popcorn och sen masade jag mig till skolan tidigt igår. dagen spenderades med ETM-teori. pumpar och värmeväxlare och lite 4-gott-godis innan jag drog på mig kilten och klackarna och förfestade lite i skrubben med mina söta efterträdare. det vankades dammiddag, minsann! det var riktigt nice, men det var iofs lite bättre förra året när det dessutom var varmt och soligt. jag frös en smula om knäna. sittningen var i GD och sen mellanfestade vi med häks och ekak innan vi gick till gasquen. bea och britta bytte om så jag gick själv i kilt. sen dumpade jag dessutom klackarna i garderoben och bytte till converse, vilket bara gjorde att jag såg mer ut som en skolflicka än som finklädd. jag var rätt trött så jag tänkte gå redan vid två. dock missade jag bussen precis och fick vänta en halvtimme. jag saknar verkligen blåelden i sånna situationer. men idag var jag inte bakis, men jag sov å andra sidan till halv tolv. sen var jag i skolan och pluggade ännu mer teori. imorgon börjar lv8. jag ska fixa det här nu. och på tisdag är det snoks pr-kalas. sista pr-kalaset. sista gången i byxor. herregud!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0