får ta mig samman för de sjunger i mitt huvud.

igår var jag ute och gick. jag hittade upp på ramberget och tittat på utsikten över hela göteborg. det var fantastiskt fint. sen gick jag runt lite på måfå och gick vilse. sen kom jag till burger king och visste åtminstone var jag var. sen tog det ytterligare ett tag att ta mig hem. jag tänkte ta en promenad på ungefär fyrtiofem minuter, jag var ute i två timmar! efter en kvart hade jag fått skoskav så resten av tiden gick jag barfota. idag har jag träningsvärk på utsidan benet på ett väldigt konstigt och obehagligt sätt. igår kväll grillade vi vid kyrkan och drack öl. sen försvann hanna till festus tackkalas och jag gick och hälsade på nala på geniknölen. sen skulle jag gå och kolla läget på f6's et-raj och träffade wilson och massa andra och hängde med dem och till slut hamnade vi på torget. sen är det en gnutta suddigt och jag gick hem rätt tidigt.

idag gick jag och satte mig och solade vid sannegårdshamnen. sjukt fint! sen har jag städat min lägenhet och dammsugit och moppat. och lagat mat. awesome! imorgon börjar mitt sommarlov på riktigt. jag ska träna och kanske gasquea en sista gång!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0