brukar svälja dina lögner mest för att få känna smaken.

SNACKA OM att skolan tar mycket tid. nu är det lv7 och jag har fortfarande inte börjat räkna i ETMn. jag har knappt tid att andas. än mindre skriva. men ändock. jag ska försöka minnas tillbaka den senaste tiden.

min födelsedag var en för historien och hela pr-kalaset stod upp och sjöng för mig. mellan att jag blev tjugoett och valborg pluggade jag mest hela tiden och drack på tok för mycket öl för att det ska vara riktigt hälsosamt. på valborg hängde jag med LN och massa andra och vi grillade och drack öl i häksträdgården innan cortegen och sen gick vi hem till sillen innan det blev festU. jag hann se halv movits! det var så fint, jag hittade smör och dalbin och plötsligt stod vi nästan längst fram i hettan och röjde. sen var ju festU som festU alltid är så jag gick hem tidigt. veckan efter valborg var det sektionsmöte i två dagar och vi fick små små barn. adam, brat, jens, bea, hoff och callemalle. åh, så fint! och i söndags var det vårbastu och överlämning och jag ville bara gråta när bea fick mina nycklar. och mina byxor fick sig ett dopp och luktar värre än någonsin.

just nu har jag sån panik över plugget. vi har suttit ett par kvällar i rad med GKT-projektet nu. jag vill sannerligen bara skjuta mig i huvudet. det ska in imorgon. och nästa vecka är det bara schemalagt tre dagar och vi hinner ändå ha tre (fyra?) obligatoriska grejer att göra i alla tre kurser. FUCKTHIS! och idag när vi felsökt en kod i två timmar och sen får en flashtank på runt 20 miljoner (!!!) liter bestämde vi oss för att gå hem vid åtta så man kunde hinna göra lite annat än bara lägga sig, ,så går jag och handlar lite. när jag går in på ica tänker jag att det är en fett dålig dag att bli kollad i självscanningen på, sist var ju när hemligresa-bakfyllan kickat in. och sen ska jag betala och blir kollad. skjut mig. och det är en snygg kille. skjut mig x2. tur att jag är så pepp på morgondagen då också. vi hade ju bara överraskningsdubbelföreläsning i regleren hela morgonen.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0