Vårt dumma korståg mot en lika korkad stad.

idag har kurserna börjat på riktigt med regler och gkt. fast jag och malin fick inget riktigt break-through. så vi gav upp och gick hem. jag som blivit så lycklig över sista platsen på krafttag bokade av den och tränade vanligt istället. det hade varit sjukt ovärt att vänta två timmar på träningen. men idag köttade jag mer än vanligt. cross och sen mer mage och armar. jag kommer ha träningsvärk i axlarna imorgon. väldigt. men imorgon är det pubrunda! vi hade aspmöte på lunchen och planerade inför imorgon och pr-kalaset på måndag. det kommer bli en bra helg! den börjar med en åtta-morgon och sen årkursträff med fika och massa beröm. tss!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0