There ain't no rest for the wicked, until we close our eyes for good.

tja, det är ju inte direkt så att jag prioriterat att blogga nu den sista tiden. men livet rullar på. jag har fått min lägenhet på lindholmen och jag har fått mina prylar igen. jag behövde inte lyfta ett finger. det kom tre killar och bar in allt, uppför sex våningar och genom en lång korridor. de såg lite slitna ut sen! men nu är allt inpackat. ikväll kommer pappa och susan och hjälper mig och imorgon köper vi en ny säng på ikea så jag äntligen kan flytta in på riktigt.

i tisdags skrev jag gkt'n. jag tror inte att det gick. men jag hoppas det. sen gick vi på bio. sen dess har jag tagit sportlov. jag har klippt av mig håret ännu en gång och ännu en gång är det kortare än nånsin. nu är det kortare än bengts. det är KORT! men jag blev nöjd och det är ju huvudsaken. egentligen är ju mitt liv rätt händelsefattigt. jag har börjat träna igen nu och jag har sovit fem veckor på bengts golv. men snart är allt över. och imorgon är det ett år sen det andra helvetet bröt lös. tur att mycket har förändrats sen dess.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0