like a boss.

oj. jag har blivit dålig på det här. men mitt liv rullar på. pubrundan blev en för historien. fantastiskt. jag grät lite i hjärtat när den var slut och vi städade för sista gången. sedan kom pappa och susan hit på söndagen och fixade lite till åt mig. förra veckan bara flög iväg. jag var rätt dålig på att göra saker. pr-kalaset var bananas och jag hade blåmärken på handlovarna efter en halvtimme av kalmarevisan. i fredags drog bondhelgen igång och vi kepsade utomhus och alla var onyktra och glada. inne i golden i hade de till och med liveband! dock var det tungt att gå upp till lådbilsracet. vi kom aldrig till semi, men vi vann åtminstone över twilight på sin longboard. vi hade ändock en rullstol! på kvällen blev det finsittning av hög klass. sen gick jag dock inte till festu, för mina fötter gjorde ont och jag insåg att jag skulle upp ett par timmar senare för att sticka iväg på hemligresa.

resan började i focus med frukost. jag var bakfull och jävlig. och dessutom hade klockan slagit om till sommartid så alla var där en timme tidigare, dvs klockan fem. och karin lyckades även hon förväxla klockan lite och åkte in till chalmers en hel timme innan mig. då asgarvade sms-gruppen åt henne! lite senare rullade bussen iväg. floffen flödade och humören var på topp. vi hade ett litet lotteri där folk vann saker. mankiniorden utökades, vilket även visades sista kvällen. väl framme i stockholm gick vi på båten och allt roligt började. men det måste liksom upplevas. av bra aspaktiviteter så är nog hemligresan typ topp ett. awesome. och det var nästan roligare att arra än att aspa, det måste jag ju allt säga. vi får se nästa år, när jag fortfarande inte har gått av!

snartsnart är det påsklov. jag behöver det. jag håller typ på att få magsår. och idag tränade jag nu på kvällen. jag höll på att dö där ett tag. men jag har hittat min grej lite nu. maskiner är överskattat om jag är själv, det visste jag ju redan. jag älskar att stå på mattan och leka.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0