Det verkar som hon överlevt sen sist jag såg henne.

jag sitter i min nya lägenhet, äter en avokado och blickar ut över göteborg. jag har en ny säng och mitt liv har startat på nytt. jag har rensat ut så mycket gammalt. två nya kurser har börjat. this is a fresh start. på fredag är det pubis. det är också nåt nytt påfund kåren kommit med. men det är vår sista. jag kommer gråta. det har varit ett så JÄVLA fantastiskt år. men det ska jag inte sammanfatta än.

förra läsperioden avslutades med en praktfylla. jag kom väldigt sent till förfesten. sen drack jag puckominttu i överflöd och gick till et-rajet. och sen, av nån anledning, slarvade jag bort min väska och blev ledsen och gick hem. det var en rätt dålig kväll i slutändan. och jag blir trött på mig själv. men jag kan inte påverka det. äsch.
det här kommer bli den bästa läsperioden. punkt!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0