Alla mina tankar kretsar omkring sjuka saker.

jag sitter ensam i gastown. det är varken särskilt motiverande eller produktivt. dessutom är det kallt och kylen brummar högt.
igår var en bra dag. jag försökte ändå plugga lite regler och sen satte vi oss i solen och drack öl. det var mer värt. en öl blev till många och vi åkte hem till rb på förfest. sen bar det hem till julia och böret, som hade överraskningsfest för varann. det var väldigt roligt. men jag kände knappt nån och kände mig ganska malplacerad blev allt äldre folk, så jag höll mig nära ln, som en hund typ. sen tog ölen slut och jag åkte till chalmers och hamnade som vanligt på gasquen.

idag mår jag som sig bör efter en eftermiddag/kväll med totalt tolv öl typ. ungefär rätt pissigt. men ikväll har jag inga planer. dock vill jag nog gå till gasquen när det är honey och f6 som arrar. hade jag haft vänner hade jag kanske fått sällskap på sittningen. nu tänker jag ha en chill kväll hemma och sen dra in. kanske. jag är bra på festa nykter!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0