the lion's roar.

igår hade jag en fin kväll med LN och Henrik och lite annat folk hemma hos Malte. vi spelade "art of science" och drack öl. sen gick vi till villa belparc och skulle se familjen, fast de var rätt dåliga, av nån anledning, så jag gick. imorse (läs klockan ett) gick jag och dog på gymmet igen och ikväll har jag grillat hos rochowiak. med massa nytt, spännande och fantastiskt trevligt folk. det var längesen jag har skrattat så mycket på en kväll, så mycket missförstånd och urspårningar. underbart!

jag har ett ganska lugnt liv nu. det är skönt. mina planer för veckan är ganska begränsade. det enda jag vet är liseberg på torsdag, vilket kommer bli super. bortifrån det sen vet jag inte. på måndag åker jag hemhem. innan dess ska jag hunnit packa. ack, jag har så mycket bestyr. jag måste åtminstone köpa ett nytt skal till min telefon, det sprack igår när jag tappade den för femtielfte gången.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0