Suppose I kept on singing love songs, just to break my own fall.

igår tog jag tåget till fina smålandet, släpandes på två flak floff. lär varit en intressant syn för folk som såg mig. väl framme i nässjö mötte pappa mig och sen bestod kvällen av tacopaj, chips och en riktigt dålig fotbollsmatch. idag spenderades dagen med honey och tamara. vi gick en shoppingtur på ö&b och rusta och inhandlade nödvändigheter till helgen. sen åkte vi hem till tamara och åt upp hennes brors studentmat och drack kaffe och pratade om allt möjligt i några timmar. tidigt på torsdag morgon tänkte vi dra, det kommer bli SÅ JÄVLA BRA! lite djupare in i de småländska skogarna och bara njuta av det fina (äckliga?) festivallivet.

en mindre peppande grej är dock skolan. jag är så djävulskt, brutalt, ofantligt trött på att kugga hela jävla tiden. skjut mig.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0