om jag bara låter sanningen gå.

i torsdags var det en härlig dag. vi skulle till liseberg och ha roligt. dagen började med knytis hos martin och vi brainstormade på tänkbara sätt att få in flaskor. enligt ryktet skulle alla väskor kollas. så det slutade med att jag och LN gick in med varsin pet-flaska i bhn. så jävla snyggt! sen kollade de ändå inget. värt för oss! så vi åkte hela dagen och fnissade och hade en asbra dag. sista åket blev uppskjutet två minuter i elva, då var jag kall och blöt. mina fötter hade varit blöta hela dagen, så jag var lite ledsen.

i fredags var jag lagom bakis och skulle upp till en infosak på mitt jobb. jag lyckade även kolla fel på västtrafik och kom en kvart sen. heja mig. efter det åkte jag till skolan och hämtade ut reglertentan. snacka om tokkugg. heja mig. så åkte jag hem och blev kollad på bussen. heja mig. käkade och åkte och tränade och blev kollad på bussen in igen. av samma jävla kontrollanter. heja mig. tur att jag är duktig och har stämplat. köttade på gymmet och var ledsen på mig själv. på kvällen var jag hemma hos rochowiak och kollade på film och drack vin. det var NICE! sen träffade jag ola, wilson och thinner och drack hembryggd öl och spelade fia med knuff på ipad. sjukt rolig kväll.

igår var det andra lång-dagen och förfesten började hos rb med massa fina och saknade kaosare. sen gick vi och drack öl på king's head med typ tusen andra och hittade ännu mer folk. sen fortsatte festen hemma hos rb och emma igen, men ölen tog slut och planen var att komma tillbaks till andra lång. jag smet iväg tidigare med dalbin och simon och sen slarvade vi bort alla andra. ett par öl på sejdeln senare och allt stängde och jag åkte hem efter att ha nekat att följa med nån randombrud och röka gräs. eh nej.

imorgon drar jag till smålandet igen. jag håller på att packa nu. det går rätt dåligt. mitt största problem är att få med mig allt, få med mig mina två flak floff också. och åka tåg med skiten. wää. det ska gå!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0