Ne me quitte pas, mon chere.

så i natt hade jag min första jobbnatt. det var roligt. eller roligt är väl att ta i. som min handledare uttryckte det: "alla vet att det här inte är nåt stimulerande jobb". minst sagt. eftersom vi knappt hade saker att göra innan klockan två. värt! efter jobbet fick jag dock vänta en kvart på marklandsgatan för att jag missade bussen. wäää. hoppas inte jag måste göra det varje morgon, då kommer jag hata mitt liv.
 
det regnar fortfarande (som i sen midsommar, i princip) ute. trots detta gick jag ut och handlade. nu har jag gjort tacopaj. tror fan den blev bränd och mina grytvantar suger, så jag brände mig, och brandvarnaren började tjuta när jag öppnade ugnsluckan. vadihelvete!?

näe. jag ska titta på true blood och vara bitter tills jag ska jobba igen.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0