It's empty in the valley of your heart.

idag har jag haft en riktig latisdag. jag sov till tolv och gick inte ens upp då. så städade jag hela lägenheten, dammsög och moppade. och plockade undan grejer i badrummet och köket. fint! dock är klädhögen på soffan fortfarande väldigt stor. äsch, kan ju inte göra allt på en gång!

på eftermiddagen kom bengt hit och vi har handlat och bakat paj. det gick utan några större missöden, faktiskt. kan bero på att bengt gjorde det mesta och sen instruerade mig till det lilla jag gjorde. det enda som hände var att jag brände på på ugnsgallret. men det var ju faktiskt på grund av att mina grytlappar suger. imorgon bär det av till vallda med lunch hos simon och sen fest. det kommer bli finemang!
 
/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0