Det var efterfest, jag hade femton SMS som jag inte svarat på.

I onsdags var sommarbuffén, en fin avslutning på ett bra år och kf-2. jag och bengt började med en liten privat förfest och sen gick vi till buffén och åt massa supergod mat. sen gick jag och dalbin och våra barn hem till honom och mellanfestade med riktig öl och det droppade in mer och mer folk hela tiden. när vi sedan gick tillbaks till skolan var vi kanske 25 pers på dalbins terass. det var riktigt bra fest och vid tre drog vi vidare till gastown. hela kvällen och natten gick fort och vi hamnade på efterfest hemma hos dalbin innan alla somnade här och var i hans lägenhet. igår vaknade jag och har aldrig någonsin varit så bakfull. helt FRUKTANSVÄRT! jag och bengt tog oss till chalmers, väldigtväldigt långsamt och jag tog bussen hem. åh. jag mådde på riktigt dåligt hela dagen och kvällen. det var en plåga att gå och handla lite förnödenheter som cola.

idag gick jag upp och tränade, stod femtio minuter på crossen och lite annat på det. när jag satt på bussen hem igen hamnade bussen bakom ett flak med studenter från korsvägen. det tog TJUGO (!!!) minuter att ta sig till brunnsparken, det går ju faktiskt fortare att gå...! blä. var man själv lika patetisk för två år sen? antagligen. nu ska jag snart till andra lång och träffa LN och henrik för en trevlig kväll. det blir fint!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0