Då stänger jag själen, klämmer ihjäl den och hittar en himmelsk drog.

jag var så jävla hurtig i morse att jag gick och tränade efter jobbet. jag ångrar det bittert. jag gick snabbt från jobbet för att inte missa bussen, hinner med den tidiga och får vänta på kapell länge. sen får jag ändå vänta en kvart utanför fysiken eftersom de har behagat ändra sina öppettider till sju istället. på gymmet crossade jag en hel timme och trodde mina ben skulle gå av. sen försökte jag köra lite mage och la mig på mattan och blundade. tankarna svävade och jag höll på att somna. det blev inget med det. resan hem var bara jobbig och jag la mig direkt och sov i över nio timmar sen.
 
nu är jag inte superpigg och inte heller superpepp på att jobba. bussen går om en halvtimme, så jag fördriver tiden lite. till råga på allt har jag mensvärken från helvetet och inga tabletter. det här kommer bli en KUL natt!
 

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0