Att tala är brons, att tiga är också brons.

igår var det en superfin dag. jag gick upp tidigt och köttade en fint benpass på gymmet efter en timmes cross. då kollade jag på mumindalen och sen på nåt program om sjungande potatisar. det värsta jag sett! särskilt i jämförelse med mumin. sen stapplade jag hem och åkte och handlade och lagade mat. på kvällen begav jag mig hem till fina LN för att fira hennes födelsedag. det kom massa annat folk också och vi grillade och åt bakelser och hade det fantastiskt ute i det fina vädret. idag vaknade jag upp med svullen och öm hals. och det har bara blivit värre. så idag har jag bara legat vid sannegårdshamnen och solat och lagat mat. jag skulle möta bengt för att gå till systemet och handla till midsommar, men hon lyckades fastna i labbet. då tog jag det intelligenta beslutet att istället för att åka hela vägen till landala och också försöka undvika den största folkmassan i nordstan åka till backaplan. ack, vad fel jag hade. jag kommer in i butiken och möts av ett lämmeltåg med folk runt roséhyllan. S-K-J-U-T mig. dock gick det rätt fort ändå. midsommarplanerna är åtminstone äntligen spikade. jag och bengt ska hänga med dalbin, smör och co. det kommer bli hur bra som helst. jag ska bara bli frisk. men jag lär väl inte ha nån röst alls imorgon. jag som ville träna! men om det är molnigt kanske jag ska passa på att städa min lägenhet. det låter som en bra idé!
 
/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0