Wake up, darling, it's a beautiful morning.

igår var den underlig men bra kväll. jag träffade robert och vanessa och vi drack öl på 7ans. sen skulle vi gå till chalmers för att leta fest och robert smsar wilson och de är på dancin dingo, så vi drar dit istället. spännande ställe. det var ju åtminstone okej musik osv. jag hade värsta djupa samtalat med thinner. när det stängde hade alla andra vi var med dragit och jag tog sista bussen hem, lätt konfunderad och helt klarvaken eftersom det var min vanligtvis piggaste timme. hemma åt jag och somnade äntligen vid fem när solen började gå upp utanför fönstret. jag sov fyra timmar och drog till gymmet. jag har fortfarande inte orkat duscha. det ska jag göra nu. jag köttade axlar idag. kommer kännas fint som fan imorgon. eh... så fick jag mail av catarina också. kommer bli en fin höst om jag inte får fortsätta. vad gör jag då?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0