och ryktet spred sig som rök.

jag cyklade till sannegårdshamnen och solade och läste sista lv i gktn. sen sprack himlen upp och det var strålande sol och jag låg på rygg och lyssnade på elsa billgrens sommarprat. mycket bra, mycket fint. man blir minst sagt sugen och inspirerad av henne. jag vill bara shoppa! när jag kom hem igen gjorde jag proteinpannkakor bestående av ägg och kvarg typ. det blev helt okej, men hade nog varit bättre i en plättlagg snarare än i min räfflade gjutjärnspanna. sen träffade jag robert och drack kaffe på starbucks och tittade på folk i solskenet. men han skulle på dejt med vanessa och gick. så nu är jag ensam och syndar vilt med b&j. pratade med LN och det är tydligen fredag med jesus, fast utan jesus och på en lördag. jag kanske åker dit och hälsar på lite senare, de brukar ju ha bra kalas. fast jag ska inte dricka nåt, eller inte så mycket. vi får se!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0