Love is all, from what I've heard, but my heart's learned to kill.

det är redan onsdag, min vecka har flugit fram. jag är mest trött hela tiden och ska definitivt släcka strax. jag går ju upp vid fyra. lyckaes även dra på mig en extra nattvecka, mest för att mathias bad så snällt och för att jag behöver pengarna. jag har även börjat plugga på riktigt nu, varit i skolan varje eftermiddag efter jobbet. jag har räknat en oich en halv lv typ. ska försöka komma förbi impulsen innan helgen, så är jag nog i lagom fas. helst ännu längre, vi får se. igår drack jag kaffe med robert efter att ha pluggat duktigt och fick då massage som belöning. som ytterligare tack har jag haft träningsvärk hela dagen idag. hmpf. så är det vädret att döda för. HUR varmt som helst. så idag träffade jag fredrik och vi åt glass innan jag babblade med bengt och åkte hem och lagade mat. imorgon blir det duktigt plugg och ev träning. antagligen inte.
 
för övrigt har jag och bengt köpt biljetter till tallest i februari. SJUK framförhållning är vad det är, men det kommer bli så jävla awesome. och snart drar nollningen igång. kommer bli en pärs av stora mått. innan dess ska transporten och gktn sitta rätt upp i krysset. och på fredag börjar os, jag ska sitta bänkad så mycket jag kan, särskilt när det är simning på gång!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0