life is a bubble

jag multitaskar med popcorn framför os. sarah gick precis i mål som fyra och var sjölvklart helt förkrossad. jag förstår. eller nåt i den stilen. för första kvällen på många veckor ska jag inte till jobbet eller lägga mig vid den här tiden, den här dagen. jag börjar först halv tre imorgon.
 
helgen har varit rolig. jag kom ifrån jobbet lite tidigare och åkte hem och powernappade och sen åt jag asmycket godis och tittade på big bang theory. sen bagav jag mig till stan och drack öl på roberts tak i solnedgången innan vi gick till chalmers. ryktet sa caps på torget och mycket riktigt, Z dominerade. vi drack gasquek's sprit och sen dök en sittande e6 upp och vi gick dit och drack deras sprit också.
jag vaknade görbakis, berodde antagligen på 50/50-pk-jeltzin. gick till systemet och sen träffade jag honey i stan. vi fikade och sen gick vi ut i stan och bara gick, helt planlöst. tre varv runt stadskärnan och två och en halv timme senare, skiljdes vi åt, lagom till att himlen öppnade sig och det fullkomligen vräkte ner vatten. jag har inte haft sådär blöta kläder på mig sen jag badat med kläder. tydligen började nordstan läcka till och med. på kvällen mötte jag bea och vi åkte på hemmafest hos ankan. det var spännande med nytt folk, alltså var det en riktigt bra kväll.
 
idag var jag inte bakis, bara fruktansvärt trött. jag drack kaffe hos robert och tittade på hans nya lägenhet, det gjorde mig lite piggare. så jag köpte sushi och gick till skolan och pluggade lite. impulsen är klar nu. nu kommer det bli mer spännande, jag har ju inte räknat nån värme/massa. så vi får se. ska försöka plugga så mycket jag hinner den här veckan ändå.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0