I det fina tunna ljuset står jag och väntar tyst.

jag har redan jobbat mer än halva veckan. det är lite kämpigt att gå upp kvart över fyra. men det lockar lite mer när man ser solen vackert gå upp över göteborg. igår var det en sjukt jobbig dag på jobbet dessutom. pizzabottnar är definitivt inte min favoritprodukt. jag hade aldrig sett maskinen förut, men när den ballade ur för femte gången hade jag lärt mig den och alla frågade mig hur man skulle fixa den. jag suckade bara. och idag var det giffeldags. det är tur att glutenfritt är så mycket äckligare än vanligt bröd, så jag kunde motstå frestelsen att äta upp varenda en. jag tränade inte ens idag. det gjorde jag dock igår, en speedvariant. jag missade bussen på marklands och kom mycket senare till gymmet än jag trott och hann bara maxa tjugo min på crossen innan jag kunde duscha och gå till chalmers. vi har ju fått retur nummer treish. jag blir så trött. vi lagade först lite mat, lax och färskpotatis, och sedan drog kodandet och felsökandet igång. vi löste ett fel och då dök ett nytt upp. från en gigantisk vattenflash har vi nu en halvmeter bred väteflash som är ish 350m hög. ett rör till månen. det är RIMLIGT!
 
på fredag kommer min mamma hit. det ska bli skönt att träffa henne. fast innan dess borde jag nog städa här. jag diskade och lagade mat idag iaf. nåt försök till moussaka. jag har ingen aning om den blev god eller inte. det märker jag väl. för övrigt stack jag kökskniven mitt i handflatan med full kraft häromdagen. sliceade av en bit på lillfingret också. jag är urbota klantig, vafan. blodet fullkomligen sprutade. jag gjorde allt i min makt för att få det att sluta. jag tänkte att jag inte riktigt hade tid att sitta på akuten hela natten för att sy i handen om jag skulle upp fyra dagen därpå. det var vettigt tänkt av mig och jag fick det att sluta innan jag la mig. idag ser det rätt köttigt ut dock... sålänge jag inte får blodförgiftning är jag nöjd!

Vill du kommentera?
Postat av: Anni

Hej Sandra, åhh, vad länge sedan! ta och släng iväg ett mejl till mig så får vi höras!
Annisett

2012-07-05 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0