falling for a monster.

nu har mer än hälften av nätterna den här veckan passerat. i söndags/måndags var det bara långt och långsamt och brutalt segt. jag och nils gjorde ingenting i runt fem timmar, när vi gjort klart mixlådorna. i måndagkväll sen träffade jag pappa och blev bjuden på massa god grekisk mat. det var en bra uppladdning inför en natt som bestod i att jag ensam packade pizzabottnar i fyra timmar. socialt liv, vare ja... i natt flöt det rätt snabbt. jag tränade igår innan jobbet och hade lite tid att läsa nån ytterligare lv i transporten. nån gång vid tre-fyra kände jg träningsvärken komma krypande. att jag då stod och mätte upp ströbröd och lyfte och skakade högerarmen hela tiden gjorde inte saken bättre. nu, när jag sovit och sådär, har jag brutal träningsvärk i hela högerarmen, lite i vänster och massa i bröst och rygg. wääää! det kommer bli en plågsam natt. men sen är det bara en kvar innan helg, och jag vill dricka öl då!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0