Du sköts i bitar, jag kanske gled emellan.

helgen flög förbi med film och pizza på fredagen och häng hos martin med LN och kemisterna som slutade i botaniska och på kontiki på lördagen. i söndags jobbade jag på kvällen. natten sön-mån är de hemskaste och längsta, men också de som ger mest klirr i kassan. lönebeskedet för fyra dagar i juni trillade in i brevlådan häromdagen och meddelade glatt sex och nio netto. VÄRT!
 
den här veckan är rätt chill. det är rätt segt dock. jag är fruktansvärt sliten och trött jämt. jag testade på step igår och höll på att krevera. jag flög runt som en liten vante, helt ur takt, och försökte hänga med på de "enkla" övningarna. tss, skulle inte tro det va. men träningsvärken kom som ett brev på posten runt fyra i natt och mina vader dör när jag står upp och jag hade kramp när jag sov. nämensåatteh, kul pass?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0