Banging the tambourine, it gives me self-esteem.

min kropp darrar lite smått. jag gick på krafttag. jag är mörbultad. imorse var det en superfin soluppgång utanför mitt fönster över fina göteborg. och så var det varmt på riktigt ute när jag väntade på bussen vid fem. ännu varmare var det de många timmarna senare när jag åkte hem igen. luften stod helt still. som om jag inte var varm sen innan! idag var det kanelbullar på schemat. de är mycket godare än gifflarna. tyvärr. min uppgift idag var att olja plåtarna och lägga på bakplåtspapper. jag gjorde MÅNGA plåtar. på bussen hem kände jag verkligen hur jag stank av typ frityrolja och kanel. förtjusande!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0