And some will say it's not even healthy, but body is young and mind is sure.

min helg har varit så bra. efter en morgon fylld med pärlsocker mötte jag mamma på stationen och vi åkte hem och sen till linné till den spännande ekobutiken och köpte nötter och gojs. sen handlade vi och åkte hem och gjorde sallad och la oss. jag som varit uppe sen fyra började bli ordentligt trött framåt elva på kvällen. så vi sov och igår sprang vi på stan. fast jag var både fattig och dålig och handlade knappt nåt. hade kunnat döda för en plisserad kjol på monki som självklart inte var på rea. men jag har inte råd att betala 400pix för den... istället köpte jag ett par billiga, svarta reashorts på gina, mest för att jag verkligen behöver andra än mina korta jeans. alla andra jag har är för stora...
middagen intogs på restaurang räkan med mängder av olika skaldjur. sen var vi både proppmätta och avslutade med en glass med topping på donken. så egentligen har helgen varit ren och skär misär i både tränings- och hälsosynpunkt. dessutom åkte jag till landala och köpte godis idag också. fast jag köpte även jordgubbar som jag åt vid sannegårdshamnen när jag läste första halvan av anteckningarna i bengts transportpärm. när jag höll på att somna i solen cyklade jag hem och la mig på riktigt. det hade varit ohållbart att vara vaken i tolv timmar INNAN jag ens börjat jobba. så jag sov två timmar nu. och strax sticker jag iväg för ännu en natt på fria. och för ännu en jävla bitchslap av dygnsrytmen...!

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0