And I long for this mirrored perspective, when we'll be lovers, lovers at last.

i onsdags (kanske?) fick jag för mig att jag skulle åka och simma. så jag tog vagnen till lundbybadets utomhusfemtia och dök i. det var det bästa. det tog 500m innan flowet kom tillbaks. eller greppet och det där. jag bara körde sen, i typ fyrtio minuter. fast jag var tvungen att vila mycket och det blev kanske 1500-2000 totalt. det sista jag gjorde innan jag gick upp var att köra en riktig trackstart (herregud, DET var längesen!) och sen kicka och ta några fjärilsarmtag. jag trodde jag skulle dö. efter första kom syra, efter tredje kunde jag knappt få upp huvudet för att andas. eh. jag hade glömt känslan av brutal mjölksyra i armarna och axlarna. fantastiskt!
 
sen åkte jag hem och lagade mat och beundrade min bränna på ryggen. den sitter fortfarande, några dagar senare. det är nice med träningsbikini! dock var det tungt att jobba de sista dagarna. igår var jag dessutom i skolan och gktade med malin, smör och dalbs. vi anser att vi återigen är klara, för tredje gången. klart vi är, om alla våra flashar änteligen är "lagom" stora. sen åkte jag med malin hem till henne och drack kaffe i nån timme innan jag gjorde min sista natt på fria. det var rätt chill, men veckan har gått så jävla långsamt. nästa vecka är det dagsjobb som gäller. nytt skiftlag och brödproduktion. och jag kommer återigen få slag i ansiktet av dygnsrytmen. jag har dessutom ångest över att jag sover så mycket och ändå är konstant trött. ikväll vet jag inte heller vad jag ska göra. jag saknar chalmersfesten. det vill jag göra ikväll, om nån kan styra upp?

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0