De lyckliga kompisarna.

vårt eot-raj blev sjukt lyckat. det bara vällde in folk i gt och vi hade fem capsbord igång samtidigt. och vi sålde nitton. jävla. flak. helt stört! efter vårt episka arr hamnade jag på torget och traskade därifrån vid halv sex. sen var jag sådär pigg när vi skulle ses halv tre och ha möte dagen efter. jag var dock inte ensam om att se sliten ut. men vi fick rycka upp oss, käkade lite pizza och sen började floffen flöda igen. pu kom och hängde med oss i den nymålade skrubben. långt senare och många öhl senare gick vi till nox och sittningen spårade innan den börjat. men det var roligt. tror jag? kvällen avslutades i verum och jag var sämst som hela hösten. jag blir så trött på mig själv. nu är det fan slut med det där. PUNKT! alla var lagom pigga igår sen. men jag, dalbin och matilda lyckades iaf masa oss till första fourieren och sen spenderades resten av dagen med wordfeud. bra tidsfördriv! det enda vettiga på hela gårdagen var att jag skickade in tre sommarjobbsansökningar. i år ska jag ha jobb!
idag bestod dagen bara av gkt och en liten fourierföreläsning. efter fyra timmar i ka innan lunch återstod fortfarande två timmar till. det var lite av ett slag i ansiktet att gå upp halv sju också. efter att ha haft tentavecka i en och en halv månad var det sjukt jobbigt att gå upp innan nio. blä! imorgon har jag dock sovmorgon, det tänker jag utnyttja. ikväll har jag och matilda tränat och mer ska det bli. på torsdag vankas det dessutom pubis, mumma!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0