This trip is taking me nowhere.

jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gjorde kaos med tentan, eller om den gjorde kaos med mig. det är ytterst oklart. men om jag har tur så värkte jag fram rätt svar den där sista halvtimmen jag satt och svettades. jag är uppenbart dålig på simpel huvudräkning när jag får -i*-i till +1 ungefär fem gånger. herrejävlar. sen har jag spenderat eftermiddagen i skolan. egentligen hade jag tänkt träna, men energin sjönk i botten och vi fixade med väggen i skrubben. jag tejpade mycket fint och sen insåg vi att vi var inlåsta när vi skulle börja spraya. gött. så där satt vi i fyrtiofem minuter innan dalbin mirakulöst lyckades få upp dörren. det är nog bara för att det är fredagen den trettonde. ikväll är jag bara sådär et-trött. det är ju först imorgon vi ska ha ett riktigt eot-raj!

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0