Tänkte sjunga nåt för dig igen.

jag har äntligen vaknat till liv. igår somnade jag halv nio och har sovit i femton timmar. pubrundan var bra, så sjukt lyckad, som vanligt. efter första och enda lektionen i torsdags tränade jag och matilda och sen släpade vi kyl med två duktiga aspar. sen hämtades det öhl och det handlades och preppades fint. sen kom folk och vi gjorde som vanligt kfkb-shots på löpande band. jag älskar det här. nu är det ju bara en kvar. jag vill inte att mitt fantastiska år ska ta slut. det är det bästa valet jag gjort. efteråt städade vi snabbt och hamnade i skrubben som vanligt. sen tog jag spårisen hem vid halv åtta och hann somna på de tre hållplatser det är att åka...
eftersom vi hade obligatorisk skit efter lunch var vi ändå tvungna att masa oss till skolan sen. jag var hur trött som helst och fruktansvärt bakfull. så seminariet gick lite som det gick. det var jag, matilda, dalbin och johanna i en grupp, den ena slitnare än den andra. men vi klarade oss och sedan satt jag och matilda och dog och väntade på att nollan skulle städa. när det också var klart gick jag hem och dog. och sov. så sinnessjukt skönt. nu ska jag strax gå till skolan och försöka plugga lite och sen ska jag nog äta kk's korv och gasquea för första gången i år. det ser jag fram emot!



/f.


Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0