Shut up and stay with me, stay with me, or, or let go of my hand.

nyår var ett för historien. ovanligt nog var det inte varmt, även om det nog var betydligt varmare än normaltemperatur för sista december. jag var i mitt vackra göteborg. när jag gick hemifrån kände jag mig snyggare än på länge. jag blev bjuden på finfin middag av larsson och minnesfragment från i somras flimrade förbi. men det var perfekt och jag var riktigt glad. efter en film hamnade vi på en fest i nox med larssons vänner och på tolvslaget klättrade vi upp på möta solen-berget och blickade ut över hela staden och gott nytt år-pussades. det var verkligen en sprudlande glädje att allt bara kändes som en nystart. det ska bli ett bra år. i slutet av kvällen hamnade vi på en stor fest i kåris med massa fint folk jag för en gångs skull också kände. hur allt slutade till slut har jag dock inte riktigt pejl på, men allt var ändå så bra hela kvällen.

igår låg jag mest i sängen hela dagen och idag tog jag tag i plugget. meken asså. skitkurs? jag försökte räkna. det gick brutalt dåligt. så jag gjorde lite bevis och gick på funktionell träning. gymmet är aldrig så fullt som måndagen efter nyår? jag gick dock direkt hem sen, jag tänkte ta itu med diskberget som bara växt under helgen. det är nytt år, ny start. det ska bli ett bra år.



/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0