oh, those lips i've loved, that i was dreaming of, they're still red and soft.

min dag har enbart och endast bestått av GKfuckingT. föreläsning, demo, föreläsning och studio. SKJUT MIG! just nu är det sannerligen inte min favvokurs! och efter en heldag är man ju helt mosig i huvudet, så man ändå inte orkar plugga. så vi bjöd b0f på välkomstöhl i skrubben och det var hur gött som helst. jag var även en sväng på matematiska vetenskapen idag och JAG KLARADE KOMPLEXEN FÖR HELVETE!!!! så jag firade med en muffins vid tre och en extra floff. jag hade iofs bara en klar trea, men jag är så djävulskt trött på betygshetsen. jag är så glad över att äntligen kunna prestera. det känns lite som mitt liv vänt. jag är glad. fredag och lördag kommer bli episkt. jag vill egentligen bara studsa runt och arra saker, inte gå på föreläsningar. jag vill leva nu. nu när jag känner att jag mår som jag ska.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0