men jag vill inte veta vad, för därifrån syns längtan mer.

gårdagen led på bra. jag och matilda försökte plugga fourier, lyckades ovanligt dålig och gav upp. istället försökte vi löste första gkt-miniprojektet. det gick inte heller något vidare och sen kom karin till skolan och vi var ändå tvungna att ge upp. så jag svirade om till finbyxorna och stoppade korv med kk på kvällen. det var riktigt roligt och riktigt jävla nice. och gott som tusan. kvällen slutade på gasquen. årets första. det var helt okej ändå. men jag är så djävulskt puckad igen. väx upp nu, sandra.
idag har jag varit fruktansvärt oproduktiv. jag sov länge och orkade inte röra mig från sängen. sen tog jag mig i kragen och åkte till skolan och fixade lite och köpte godis på hemvägen. fast jag pluggade inget. min självdisciplin suger verkligen. jag blir på trött på mig själv. dö. jag funderar snart på att lägga mig. typ läsa lite. och kanske komma lite tidigare till skolan och åtminstone försöka med lite mer fourier. den här LPn ska vara min LP, nu när jag ju gick ut ettan i onsdags med limes +1 på meken. #detgårbranu.

/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0