it feels like i'm on the top of the world.

läsvecka två har bara flugit förbi. jag är redan alltför långt efter. jag tror att fas bara är en myt. eller åtminstone en fysisk omöjlighet. den här veckan har jag knutit nya pr-kontakter när PU hade pr-kickoff och vi spelade twister och åkte pulka och häfvde öhl och hade oss. jag blev oförskämt full och minst lika bakfull. båda kurserna har tokspårat redan. jag förstår inte. jag måste försöka hinna plugga lite den här veckan. hur nu det ska gå!

i fredags hade vi en awesome ohmsitts. vi drack fördrink. vi åkte bob. vi ramlade. jag och LN kraschade in i en lyktstolpe. vi är alla lite blåslagna nu. vi hade postohmsitts med ägg och kladdkaka i sann pr-chefsanda. vi gick till gasquen och dansade sista timmen. vi efterfestade. sen råkade jag vara hjärtlös och hjärnskadad och gick hem och sov. men det var en episk kväll.

igår var jag så sliten men åkte och handlade och sen drog jag till skolan och åt en fin sexrätters middag och drack bubbel. sen gasqueade jag och det var en bra kväll. idag har jag mest chillat och sen pluggade jag och matilda lite fourier i kombo med livsplanering. när de andra kaosingarna skulle på häks aspsittning gick jag hem och jag har städat massa. ikväll ska jag sova tidigt, och utnyttja min sovmorgon. det kommer bli en bra vecka med ut i skogen och gamble. och nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv!



/f.

Vill du kommentera?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0